2011. március 17., csütörtök

SAJÁT MASSZÁZSOLAJOK


Az én kis tündérkonyhámból

Megelégeltem, hogy mindenféle kétes összetételű és származási helyű olajokat használjak a masszázshoz. (Eddig a tavaszra vártam, hogy friss életerős növényeket használhassak, de idén olyan lassan érkezik.) Most jobb híján megnéztem mit találok a még nyáron és ősszel gyűjtött növényekből.



3 növényt és 3 olajat választottam. A növényeknél 1 mag, 1 virág és 1 levélrészt használtam.


3 napig áztattam az olajban a növényeket meleg helyen (a kemence tetején).




Ahol még úgy éreztem, hogy nem lett elég illatos cseppentettem hozzá néhány csepp tiszta illóolajat.


Már ki is próbáltuk. Nekünk nagyon tetszett, a bőr finom puha lett tőle és kellemes az érintése.

 
Nekem a levendula + rozmaring + boróka keveréke tetszik a legjobban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése