2012. november 8., csütörtök

Változatos helyszínek


Bár a jurtás vándorélet a hidegre fordult időjárásban pihen, én mégis folyamatos mozgásban vagyok. 
Ebben az időszakban kellemes fűtött helyeken várom vendégeimet. 
Hogy könnyebben lehessen követni, mikor, hol vagyok megtalálható leírtam a heti beosztásomat:
A mozgó napok izgalmasak, mert akkor itt is és ott is lehetek, attól függően, hol több az igazi igény rá. Például 17-én szombaton délután ismét Nyalkán leszek (van még kevés szabad időpont).

Hétfő:
- Táp, Skanzen, Hegysor utca 4.
Kedd:
- Győr, Árpád u. 51.a, fsz.1http://kell1hely.blogspot.com/
Szerda:
-mozgó nap
Csütörtök:
- Nyalka, Művelődési Ház
Péntek:
- Győr, Árpád u. 51.a, fsz.1
Szombat
-mozgó nap


Szép időben a tápi ház



Győr központjában, mégis csendes és nagyon barátságos helyen



A szépen felújított nyalkai művelődési házban

Sőt, főként a "mozgó napokon" indokolt esetben kívánságra házhoz is megyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése