2012. október 20., szombat

Valami plusz


Mindig figyelemmel kísérem munka közben az apró részleteket. Figyelek a páciensre, magamra. Nagyon hamar feltűnt az, milyen gyorsan felmelegszik a kezem, majd a vendégeim is sorra megjegyezték ezt.
Tudom, ha igazi figyelemmel és szeretettel érintünk bármit, bárkit, az "jó energiákat" mozgat meg.
(Ezzel kapcsolatos írásom ez: http://pozitiverintes.blogspot.hu/2012/03/kezek-gyogyulas-gyogyitas-erintes.html)




Sokáig élveztem és figyeltem csak mindezt, ám igény is ébredt bennem, hogy kicsit "utánajárjak".
Léteznek energia átadó, közvetítő módszerek, ki erre, ki arra teszi le a voksát.  Én a Pránanadival találtam többször szemben magam és eljött az ideje, hogy meg is próbáljam.



3 hete a tőlem megszokott távolságtartással és kontrollal részt is vettem az első 2 napos "tanfolyamon". Azóta becsülettel teljesítem a házi-feladatot, gyakorlok és nagyon élvezem, hogy egyre jobban és magabiztosabban érzem az energia tiszta áramlását. Tudom, ez most elsősorban nekem fontos, mert a lehetőségekhez képest elsődlegesnek tartottam rendben tartani önmagamat, hiszen csak akkor tudok igazán figyelni és segíteni másoknak.


Bízom benne, hogy "akaratlanul" is többet fogok tudni adni ezzel pácienseimnek.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése